.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ممنوعيت انجام هرگونه فعاليت اقتصادي براي مديران دولت نهم

بازتاب آنلاین جهت اطلاع مرتضی تمدن و شخص رییس جمهور در آینده نزدیک لیست افراد دولتی چند شغله و مدیران دولتی که علیرغم سمت اجرایی سمت های همچون مشاور و عضو هئیت مدیره چندین شرکت دولتی را تصاحب نموده و حقوق و پاداشهای چند میلیونی میگیرند را همراه با لیست کامل افراد و محل استقرار شرکت های دولتی افشا میکند

مرتضي تمدن در دومين همايش تبيين سياست‏هاي كلي دولت نهم در شهرستان پاكدشت، انجام هرگونه فعاليت اقتصادي براي مديران و مسئولان دولتي را ممنوع دانست.

تمدن با تأكيد بر اين كه روش كار دولت احمدي نژاد تلاش بي وقفه، خستگي ناپذير و تمام عيار است، افزود: اگر واقعاً در بين مديران و دست اندركاران دولت افرادي را مشاهده كرديد كه به فعاليت‏هاي اقتصادي مشغولند، سكوت نكيند و اگر تاكنون با آنان برخورد نشده است بدانيد كه دولت از فعاليت آن مدير دولتي بي اطلاع است.

استاندار تهران با اشاره به امضاي ميثاق نامه توسط وزيران قبل از معرفي آنان به مجلس اظهار داشت: در دولت نهم جا براي انتقاد و اعلام نظر براي مديران زياد است، ولي زمان اعلام نظر و انتقاد قبل از تصويب و قبل از اجراي برنامه‏ها و طرح‏ها است. در مرحله اجراي برنامه‏ها هيچ مديري حق كم كاري و انتقاد ندارد و تنها تلاش خستگي ناپذير، شرط همكاري با دولت احمدي نژاد در اين مرحله است.

تمدن گفت: دولت كندي و كم كاري در اجراي برنامه‏ها را تحمل نمي كند و در اين دولت تعارف وجود ندارد.

وي گفت: زماني در كشور مد شده بود اگر مديران خطا مي‏كردند، به بهانه حفظ حرمت و صيانت از مديريت و براي اين كه خدشه‏اي به آن مدير نزد افكار عمومي وارد نشود، از تخلف وي چشم پوشي مي‏شد و آن مدير بر پست خود باقي مي‏ماند، دولت نهم اين روش را قبول ندارد.

وي تصريح كرد: اگر مدير يا مسئولي در دولت نهم نتواند خود را با سرعت و شتاب دولت همگام نمايد، با حفظ حرمت‏ها از دولت جدا خواهد شد. دولت نهم هيچ مصلحتي را بالاتر از مصلحت منافع مردم نمي‏داند.

استاندار تهران با تاكيد بر ارتباط صميمانه و نزديك مديران و مسئولان با توده‏هاي مردم بيان كرد: مسئولان نبايد در اوج مسائل اجرايي از مردم بيگانه شده و گرفتار فضاهاي فريب دهنده اداري شوند. اگر مسئولان دولت نهم نتواند از شرايط مهيا براي خدمتگذاري كه حاصل رهنمودهاي امام راحل، مقام معظم رهبري و ايثار ايثارگران و خون شهداء است جهت خدمتگذاري بي منت استفاده كنند حتماً بايد پاسخگو باشند.

استاندار تهران در بخش ديگري از سخنان خود با بيان اين كه مردم در رژيم طاغوت ظلم، بي عدالتي، زراندوزي، بي ديني و جدايي مديران از مردم را ديدند و انقلاب كردند، گفت: اساس انقلاب اسلامي با مردم و اصل و اساس انقلاب، مردمي بودن آن است، اگر مردم را از انقلاب جدا كنيد چيزي از انقلاب باقي نمي‏ماند.

تمدن گفت: مبادا مديران دولت همچون مديران و رؤساي طاغوت از مشكلات مردم بي اطلاع باشند و تنها از پشت ميزهاي اداري به مشكلات مردم بپردازند و از مردم بيگانه شوند.
به گزارش روابط عمومي استانداري تهران، تمدن در بخش ديگري از سخنان خود غزه را محل انتقام رژيم صهيونيستي از تمام دنيا بخصوص از مسلمانان اعلام كرد و گفت: آنها از كشورمان مي‏ترسند و اگر اين وحشت نبود، گلوله‏هاي آتشين آنان به جاي غزه به سمت ايران شليك مي‏شد. آمريكايي‏ها و كماكان رژيم صهيونيستي دچار بحران‏هاي شديد نظامي، سياسي، اقتصادي شده‏اند و با حمله به غزه، د رصدد دورنمودن افكار عمومي از اين بحرا‏ها مي‏باشند.
تمدن با ذكر اين نكته كه متأسفانه عده‏اي نادان در داخل با كلام و استدلال دشمن هم آوازي مي‏كنند، به هدف رژيم صهيونيستي به دستيابي از نيل تا فرات اشاره كرد و افزود: اگر ما به مردم غزه و فلسطين كمك‏هاي غير نظامي و از آنان پشتيباني و حمايت نكنيم، بايد در تهران با صيهمنيست‏ها مبارزه كنيم.

تمدن در ادامه يادآور شد: يكي از افتخارات دولت احمدي نژاد اين است كه بر سر منافع ملت هيچگاه با اجنبي معالمه نكرده و نخواهد كرد.بازتاب آنلاین جهت اطلاع مرتضی تمدن و شخص رییس جمهور در آینده نزدیک لیست افراد دولتی چند شغله و مدیران دولتی که علیرغم سمت اجرایی سمت های همچون مشاور و عضو هییت مدیره چندین شرکت دولتی را تصاحب نموده و حقوق چند میلیونی و پاداشهای میلیونی میگیرند را همراه با لیست کامل افراد و محل استقرار شرکت های دولتی افشا میکند


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.052 seconds.